A0: b0:  چطور نحوه آموزش محلول لمینت شابلون اسپری تاتو موقت حنا درست کنیم

چطور نحوه آموزش محلول لمینت شابلون اسپری تاتو موقت حنا درست کنیم

آموزش درست كردن تاتو لمینت موقت زنانه مردانه رنگ تاتو محلول تاتو بدن 2021

لمینت موقت اسنپ ان اسمایل  راه حلی اسان و ارزان قمیت برای کسانی است که لبخند زیبایی ندارند، نمی خواهند به دندانپزشکی مراجعه بفرمایند و نمی خوان هزینه کمر شکنی برای لبخندی زیبا خرج کنند. لمینت موقت یک قالب نازک و انعطاف پذیر است که روی دندان های شما ثابت می شود. این باعث خنده شما می شود. شما می توانید این کار را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

 

لمینت موقت دندانی  یک گزینه عالی برای افرادی است که دندان های لکه دار، شکسته، ترک خورده، کج یا از دست رفته دارند. در اولین بازدید از ما، سایه و سبک لبخند خود را انتخاب خواهید کرد.با خردی لمینت متحرک دندان دوپکا دوستان و خانواده شما از تغییر شکل شما شگفت زده خواهند شد. شما نمی توانید با لمینت متحرک ارازن خود غذا بخورید چون عمرش کوتاه میشود البته میشود پس بهتر است استفاده نشود اما  مراقبت از آن بسیار آسان است. فقط کافی است بعد استفاده ان را بشویید و در جای مخصوصی قرار بدهید.

 

 

Snap-On Smile ثبت اختراع شده،  مقرون به صرفه، غیر تهاجمی و کاملا برگشت پذیر است که به معنای واقعی کلمه بدون پوشاندن لثه یا کام روی دندان های شما می زند و لبخندی زیبا و طبیعی به شما می بخشد، حتی اگر لکه، تراشه داشته باشید.  شکاف یا دندان های از دست رفته. فرمول منحصر به فرد و اختصاصی رزین دندانپزشکی  این لمینت آن را بسیار نازک و در عین حال بسیار قوی می کند. هیچ چسبی مورد نیاز نیست، بنابراین می توانید از هر نظر غذا بخورید، بنوشید البته د موقاع ضروری  و به طور معمول عمل کنید و آن را در تمام روز و هر روز هم بهتر است استفاده نکنید اگر هم استفاده میکنید مراقب باشید.پس نتیجه میگیرم شما با خرید لمینت متحرک دندان فقط باید ان را برای زیبایی استفاده نمایی نه برای خوردن غذا و یا استفاده همیشگی چون این محصول هماننت لمینت ناخن و یا حتی شابلون موقت است و باید زمانی که نیاز است استفاده شود  

 

 

 

انواع لمینت موقت دندان در سال 2022

 

 

 

چرا لمینت موقت این یک انتخاب مناسب است :

چون شکاف، کج، لکه دار یا از دست رفته دندان کسانی که کاندید بریج یا ایمپلنت نیستند• هر کسی که دوست دارد لبخند در حد نرمال بدون هزینه و ناراحتی از روش های پیچیده و تهاجمی دندانپزشکی داشته باشد. هر کسی که یک پروتز پارسیل متحرک قدیمی دارد و می خواهد جایگزینی زیبا و راحت تر داشته باشد.

 

روکش موقت لمینت دندان چیست + انواع لمینت موقت دندان در سال 2022

 

 

 

لمینت متحرک موقت همانند دندان مصنوعی است :   

لمینت موقت یا روکش متحرک لمینتی را می توان به جای دندان مصنوعی استفاده کرد. مانند پروتز،  قابل جابجایی است، اما برخلاف پروتز، بیماران می‌توانند تمام لبخند خود را تغییر دهند و در عین حال دندان‌های موجود خود را حفظ کنند، زیرا دستگاه به سادگی روی دندان‌های اصلی قرار می‌گیرد. نگه‌داشتن آن کاملاً از طریق دندان انجام می‌شود، بنابراین دستگاه به بافت لثه برخورد نمی‌کند و کام را نمی‌پوشاند و ظاهر و احساس آن را بسیار طبیعی می‌کند. دندان مصنوعی تنها جایگزین دندان های از دست رفته می شود و ظاهر دندان های باقی مانده را بدون تغییر می گذارد.به طور سنتی، بازسازی کامل دهان با سوراخ کردن دندان ها برای آماده سازی تاج (کلاهک) در هر دو قوس بالا و پایین انجام می شود. این یک روش تهاجمی، دردناک، زمان بر و پرهزینه است. اما شما با لمینت موقت دیگر نیازی نیست این کارها را انجام دهید البته خب نباید از لمینت متحرک انتظار لمینت چند میلونی را داشته باشید

  

لمینت متحرک موقت

 

 

 

لمینت روکش موقت لمینت دندان چیست:

لمینت متحرک دندان از یک قالب و خمیر جنس سیلیکونی صفمغی تشکیل شده است که فرد خریدار این باید در منزل خود اقدام به قالب گیری نماید که این کار نیاز به دقت فراوان دارد چون شما باید همانند شابلون زدن یا آرایش کردن بهترین خون لمینت زیبایی را برای خود قالب گیری نماید.

  

 

لمینت روکش موقت لمینت دندان چیست

 

 

 چه زمانی لمینت متحرک را بشوییم : 

آنها فقط زمانی که در حال مسواک زدن و نخ دندان کشیدن هستید نیاز به برداشتن دارند تا به درستی دندان های اصلی خود را به طور کامل تمیز کنید. توصیه می شود که لمینت خود را به طور مرتب تمیز کنید. اگر به روشی بدون درد برای دستیابی به لبخندی کامل با کسری از هزینه بریس های سنتی علاقه دارید، لمینت ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. امروز به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا در مورد این انتخاب محبوب مراقبت از دندان بیشتر بدانید. لمینت متحرک در یک مدل پروتز رزین  است. این قالب سفارشی پس از آن کاملاً روی دندان‌های شما می‌چسبد تا دندان‌های سفیدتر و صاف‌تری به شما بدهد Snap-On Smile برای افاردی توصیه می شود که دندان های سفیدتر و صاف تر را با قیمت مقرون به صرفه تری می خواهند. آنها می توانند به طور موثر توسط افرادی که دندان های فرسوده یا از دست رفته تغییر رنگ داده اند استفاده کنند. 

 

 

 چه زمانی لمینت متحرک را بشوییم

 

 

 

چطور لمینت متحرک دندان را قالب گیری نماییم :

 

لیمنت متحرک را بعد خرید باز نمایید و دو عدد لیوان با اب سرد و دیگری اب کاملا جوش در کنار خود قرار بدهید و بعد خمیر سفید رنگ را در لیوان پر از اب چوش قرار دهید و بگذارید کاملا نرم شود و اگر به درستی نرم نشود بدون شک قالب گیری شما به نتیجه نخواهد رسید اگر خمیر  به درستی نرم نشد حتما اب جوش بیشتری استفاده نمایید دقت نمایید که بعد نرم شدن خمیر ار ورز دهید و دستتان حتما تمیز باشد چون اگر لک یا چیزی وارد خمیر شود طبیعتا ممکن است به خمیر اسیب وادر شود چون خمیر در حالت نرم بودن است و لک را به خود جذب خواهد کرد و اما بعد این که خمیر اماده قال گیری شد ان را با دقت و مقدار مساوی روی قالب پخش کنید دقت نمایید که نباید خمیر زیاد نرم یا سفت باشد اگر زیادی داغ باشد لثه شما خواهد سوخت و قاب گیری هم به درستی انجام نمیشود و اگر زیادی هم سفت باشد بازم هم قالب گیری به مشکل میخود و قالب دقیقا شکل دندان نخواهد شد

 

چطور لمینت متحرک دندان را قالب گیری نماییم

 

 

در مرحله اول هیچ کس نمیتواند لمینت بسازد بعد این که نتواسنتید لمینت را قالب گیری نمایید دوباهر این عمل را تکرار نمایید و بعد این که موفق به این کار شدید به صورت دستی ایرادات را با لوازمی همچون چاقو قیچی موچین و از همه مهم تر خطوط بین دندان را ایجاد نمایید یعنی همان خط بین دندان ها تا دندان شما طبیعی تر به نظر برسد.  در صورت پرسش به مدیر متحرک سایت پیام بدهید.

نويسنده: shablontattoo ? تاريخ: سه شنبه 16 آذر 1400برچسب: لمینت متحرک دندان دوپکا چیست, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

cache01last1638905108